Simulační výuka v laboratorním cvičení pro budoucí učitele chemie
Metodika zavádění prvků simulační výuky do lab. cvičení pro budoucí učitele chemie
Na jaře 2021 náš Ústav chemie Přírodovědecké fakulty MU opustilo celkem 13 studentek a studentů, kteří po studiích jdou nyní do praxe na školy učit chemii.
Z celkového počtu absolventů oboru učitelství chemie jsou přibližně třetina muži a dvě třetiny ženy. Většina zahájila svoji pedagogickou profesi na středních či na základních školách, kde omladili a posílili pedagogické sbory. Největší počet tvořili studenti dvojkombinace chemie a biologie, dále byla chemie s matematikou, případně jednooborové studium učitelství chemie v rámci celoživotního vzdělávání.
V rámci diplomových a bakalářských pracích vznikly dvě zajímavé práce s využitím ve školní chemické praxi.
Metodika zavádění prvků simulační výuky do lab. cvičení pro budoucí učitele chemie
Inovace laboratorního cvičení Školní pokusy 2 se zařazením badatelsky orientovaných úloh s využitím měřících čidel Vernier